Står utan praktikplats och läxa..

Okej, skönt att inte ha någon läxa, ta det lugnt och bara vara. Ha ont i huvudet och så vidare. Känns som magen håller på att vända sig ut om in ! Magsjukan på gång kanske?! Rädda mig i så fall..

Att vara utan praktikplats känns väldigt bra när man ska ut på praktik på måndag, hur kunde de bli så fel?! Rödtotten var ju så säker på det och allting var fixat och klart sa hon, men icke. Här ringer man och får höra att de bara skulle ha två elever detta året och dem har de redan haft !!! Får prata med Rödtotten imorgon, fråga vad som händer nu.. Moncia sa om det krisar så får jag komma dit, men i alla fall, känns lite dumt. Åååh, jag orkar inte..

Provet gick heller inte bra idag, MÖG är allt !

Ta mig i kragen och sova en stund innan träning, måste vara på topp idag känner jag, annars vet jag inte vad jag gör..

Take care

Kommentarer
Anonym säger:

Hoppas du blir bättre i magen vännen, praktik platsen kommer ordna sig ska du se. det är bäst för hon att hon ordnar det nu , annars tar vi tag i henne riktigt ordentligt!

Malin du är bäst bäst,

Du är en av jordens vackraste änglar, glöm aldrig det !!

Älskar dig vännen <3

2008-11-12 | 18:59:03
Bloggadress: http://barrocarro91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback