Mycket Har Hänt

Tell me how did you know
how could you see
you were the one for me
with everything gone
I was just holding on
when you came along
tell me, how did you know
how could you se
you were the one for me
with everything gone
I was just holding on
when you pulled me through
And that's why I love you

Denna delen av texen fick börja mitt blogginlägg. För er som inte vet det är det Joahnnes kotschy med And thats why I love you. Lyssna och njut av låten !

Annars har dagen varit bra och den kommer att bli bättre, ska snart åka in till stan igen, köpa min nya kofta och fika med Carro ! ÄNTLIGEN ! Thank you God for this moment ! Vid halv 8 blir det träning, tackar för det ! Leggings och hårband har kommit :) Tjoohoo ! Emily är glad :) Och shit, kom på att jag skulle ringa Andrija mär jag åkte hem.. Ajdå,  får ringa honom när jag åker in till stan. Haha, han är en rolig filur :)

Vet ni hur jag har börjat känna mig?! Ni vet såna som är verkligen är överviktiga?! Tjocka människor helt enkelt. Jag har börjar känna mig som en sån. TJOCK !! Hoppas verkligen inte jag är det, för då är det verkligen dags att börja träna.. Aldrig att jag vill bli sån !! Usch !

Tycker synd om dom som har fått för mycket av det god !

Kiffe gjorde mig nästan överdrivet nyfiken igår ! Jag ska inte säga mer bara för att ni också ska få vara nyfikna ;) Han kommer hit nästa helg ! Underbart ! Jag tycker om honom<3

På tal om ingenting, så har jag haft tur och otur idag, I morse gick jag in i en dörr, jag var nyvaken och det var mörkt, såg inte rikigt vart jag hade dörren till toan. Det var oturen och turen var att idag när jag kom hem var ingen hemma och jag hade nästan som vanligt glömt mina nyklar hemma. Jag började med att plinga på och kancka. Kolla fönster så det inte var någon hemma som låg där inne och sov. Men det var ju förstås ingen där, men sen så gick jag förbi dörren som jag aldrig brukar gå in genom och gissa, DEN VAR ÖPPPEN !!( det var turen) Skit bra tänkte jag, då är det någon hemma och gick in. Men ingen var hem och här sitter jag i min ensamhet. 

Ska snart åka in till stan och köpa min tröja, men ingen panik för Carro hade blivit dålig :( Så ingen fika med henne idag !! Mycket tråkigt !!  

Nu blir det att äta och tar nästa buss som går. orkar inte rikigt stressa:P

Take Care
One Tree Hill eller OC?

Btw, kom på en till rolig sak. Min vän Jakob ringde mig i morse. Han hade ringt fel men iaf. Det var trevligt att få prata lite med honom ! Jakob 08 som nu mera är Jokob Laxå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback