Julstämning

Har nog skrivit om första raden 10 gånger. Vet inte hur jag ska skriva för att ni verkligen ska förstå vilken härliga känsla jag har.

Men rummet är nystädat, julgardinerna är på, julstaken är uppe och julskivan är på. I detta fallet är det självklart Carola med Betlehem. Nyduschade är jag också. Jag vill ha jullov, lyssna på julmusik, klä granen, baka papparkakor, slå in julklappa, KÖPA julklappa och bara få mysa.

Förövrigt ar dagen varit helt okej, vakande vid 9 för någon skickade sms. Men det var tur för pappa kom in 2 sekunder senare och frågade om jag ville följa med till Beckers(?). Och det ville jag självklart, kolla på tapter som blev en ren förlust. Fanns ingen tapet som jag gillade eller kunde tänka mig att ha. Men hoppet lever kvar, den 24 april 2009 ska rummet vara klart !

Gick fins på praktiken idag också, Mycket skratt denna dagen, Glenn är en rolig filur Fick reda på att jag ska hålla i tre låtar på vattengympan nästa vecka. Haha, tanterna kommer få sig ett gott skratt men det får man bjuda på. Livet är för kort för att ha tråkigt ! Jag väntar fortfarnde på att få lite besök på badhuset. I morgon har ni chansen mellan klockan 8-14. Välkommna !

Familjen Israelsson/Nilsson kom hem idag. Äntligen fick ma träffa Klaren igen och hon ska få glasögon. Kan ju inte bli bättre? Den första kommentaren Emil sa när vi började prata om det va " Dom är runda och jäkligt fula".

Take Care och undrar hur det är med dig?

 Stugen är en saknad i sig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback