Inget går som planerat....

Bra förmiddag, sen har resten varit kasst. Ont i huvudet, 3-4 var hemska. Jag och Jennie la över allt till de två andra, det gick som det gick. Barnen hade säkert kul ! Allt bra ! Men med mitt och Jennies humör idag, funkade det inte. Aldrig mer säga vi ! Vi vill inte, vi kommer proteserar ! Usch, tanken är bara hemsk !

Snart dags för träning och påtal om träning, tjenare vilken träningsvärk jag har sen igår. Både rygg, axlar,  ja nästan hela kroppen har träningsvärk. Men som sagt, den ska bort snart eftersom det blir träning idag också. Men jag vill helst av allt bara lägga mig i sängen och somna. Somnade i fåtöljen(?) innan, vaknade av att jag höll på att tappa mitt glas jag höll i. Rätt skickligt att vakna precis innan det ska trilla?

Jag har fortfarande ont i huvudet, mycket konstigt haft det i en vecka snart. Kanske dags att slänga sig i väggen? Eller göra en hjärnrönken(?)? Eller säg mig en bra lösning på mitt problem?

Kom på en sak, vill att praktiken ska börja. Jag tror att jag går och spänner mig, både för allt vi har i skolan nu och sen hur det ska bli på praktiken. Usch ja, tänk om min praktikplast är dryg eller bara helt, helt underbar?

Snart är det helg, det betyder Kiffe och massa annat skoj. Jag vill på bio, ska försöka övertala Kiffe detta. Jag vill se Patrik 1,5. Någon som sett den?! Eller vet ni någon annan bra film som går på bio nu? Oh nej, inte High school musical(?) 3 !!

Imorgon återförrenas jag med mina älskade, Frida och Carro. Jag kan ju alltid hoppas att dem har något roligt att berätta ! Usch, saknade dem idag och Matilda ! 

JAG SAKNAR LIMPAN

    

Take care


Kommentarer
Carrobarro säger:

Vi saknade dig också!

Det blev en kanon bra återförening tycker jag :)take god care on you darling <3

2008-11-06 | 16:41:24
Bloggadress: http://barrocarro91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback