Från Norr till Skåne

Sitter fortfarande hemma hos kusinerna. Vi ska snart sätter oss ner för sista lunchen tillsammans innan vi trogna Skånebor åker neråt.

Idag har jag hunnit med att
- Bajsa
- Fått ont i huvudet som jag har haft konstant i nästan en vecka nu.
- Plockat svamp, mycket trevligt
- Packat

Om sanningen ska fram så längtar jag lite hem, till minsäng och min toalett. Finns det något bättre än att komma hem till sin egna tao?! Kan jag inte tror det..

Denna helgen har det även varit återträff för Stenungsön, som jag missade.. Kände att släkten kom förre och sen hade jag inte rikigt lust. Visst att jag ville träffa alla underbara som är där men ändå, något blev helt fel i somras. Jag vet inte vad det är men något. Stenungsön kommer vara ett andra hem för mig tills jag dör men jag kommer nog aldrig mer åka dit på läger. Midsommar kommer jag förhoppningsvis fira där. Men inga läger, känns bara helt fel och gjorde det lite i somras också, Tyvärr men TACK alla för 4 underara år!!

Igår fick jag ett trevligt samtal från Adrian ! Evigheter sen man pratade med honom men det var mycket trevligt.. Har saknat honom eftersom vi blev jättebra kompis när jag jobbade på ön. Vi bestämmde även att vi skulle prata minst en gång i veckan bara för att kolla hur den andra mår.. hur gött är inte det?!

Men nu ska jag åter gå till att vara social med släkten.

Take care och ring/sms, kommer inte ha allt för skoj när jag sitter i bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback