Annandagjul

Annandagjul(?) idag. Tjoohoo ! Ska snart dra mig in till staden för att möta alla människor som är ute på första-mellan-dags-rean-dagen. Mitt uppdrag idag är att hitta en 18-års present till Hanna som fyller imorgon ! Lite panik men det är sånt man får ta.

Själv mår jag inte helt 100. Fortfarande sjuk. Men det är sånt man får ta denna tiden på året. Jag glädjs med dem som aldrig blir sjuka på vinter halvåret. Ni har lyckas med erat immunförsvar!

och du är inte som alla andra. Jag vet inte vara för men du är bara inte det. Tack och lov för det ! Du visade motsatsen. Nu ska man lägga tid och engergi på dig! För du är värd det !

Kanske dags att börja göra sig iordning, komma in till stan någon gång innan det blir allt för mycket folk på stan och att man kommer hem någon gång. Usch, jag är på shoppinghumör men orkar inte. Ska nog ta det lite lugnt också, presentkort går ju aldrig ut. Haha

Men ha det bra !

Take Care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback